About Me

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Wednesday, July 27, 2011

FAQ

FOR ENGLISH FAQ, DO CLICK HERE [ ENGLISH PLEASE] ~ ^^

1. apa yang kamu buat nih?

saya buat jualan online/sesawang- beg =))

2. macam mana nak beli?
i: pilih barang-barang yang berkenan.
ii: ambil kod barang dan emel kan kepada "atinmg@yahoo.com" untuk saya memeriksa status barang [ada atau habis dijual].
iii:tunggu balasan emel beserta nombor akaun dan bank.
iv:buat bayaran melalui 'bank in' atau 'money transfer' selepas menerima emel yang saya balas nanti.
v:beritahu saya semula jika bayaran sudah dijelaskan bersama butiran yang diperlukan.*BUTIRANPENTING*
vi.tunggu je barang tu sampai kat rumah sambil duduk2 depan laptop mengadap cerita korea~^^

3. berapa lama boleh dapat barang saya?
ia mengambil masa 3-4 hari.(hari minggu cuti~)
*juga bergantung kepada ketidaksibukan saya sebagai pelajar final year~^^

4.harga pos macam mana?
1 barang=RM7
2 barang=RM10
3-5 barang=RM12
FREE POSTAGE akan diberi pada hari hari istimewa mengikut terma dan syarat yang ditetapkan dikemudian hari~ ^^

5.boleh tak saya dapat barang dulu lepas tu saya bayar?
TAK BOLEH TAU! KAMU MEMANG LAAA TIDAK DEBENARKAN BERKELAKUAN SEBEGITU YA. ^^

6.kamu ada tak cara lain untuk dihubungi? emel saya tak boleh bukak.
YA! MESTI LA ADA! jumpa kat Facebook saya. [nama : att nas]
'tambah' la saya naa~

7.ada apa apa gerenti tak kalau barang tu bermasalah?
ADA!ADA! *TERMADANSYARAT*[kos untuk pos kembali adalah atas tanggungjawab sendiri]

8. kalau saya ni baru je nak cuba cuba beli online, boleh tak SAYA TANYA BANYAK BANYAK SOALAN?
YE YANG!!SILA LA TANYA..selagi boleh jawab, saya jawab.ptehee.

No comments: